Organizacija Instituta

Sektor za opće, pravne i finansijske poslove

27.10.2016

Odjeljenje za opće i pravne poslove
  • izrađuje prijedloge svih normativnih akata za organe upravljanja, rukovođenja i nadzora Instituta (Upravni odbor, Kolegij direktora i Nadzorni odbor);
  • izrađuje i donosi pojedinačne akte koji se odnose na prava, dužnosti i odgovornosti iz radnog odnosa uposlenika Instituta i drugih ugovornih odnosa sa trećim osobama;
  • vodi personalnu dokumentaciju uposlenika;
  • priprema prijedlog budžetskih sredstava potrebnih za rad Instituta;
  • sastavlja izvještaje i analize finansijskog poslovanja Instituta;
  • prati realizaciju finansijskih planova;
  • vrši izradu periodičnih i završnih računa;
  • priprema i vodi knjigovodstvena dokumenta za knjiženje i vrši upis u poslovne knjige;
  • vrši internu reviziju finansijskog poslovanja;
  • vodi evidencije o doniranim, poklonjenim i na drugi način dobijenim finansijskim sredstvima od strane građana i pravnih osoba;
  • sastavlja blagajničke izvještaje;
  • vrši prijavljivanje i odjavljivanje uposlenika Instituta kod nadležnih organa za penzijsko i invalidsko osiguranje;
  • vrši nabavku osnovnih sredstava, uredskog i drugog materijala potrebnog za rad Instituta u skladu sa Zakonom o javnim nabavkama;
  • stara se o održavanju, popravci i servisiranju osnovnih sredstava;
  • stara se o blagovremenom izvršavanju obveza koje proizilaze iz ugovora o zakupu poslovnih prostorija;
  • vrši isplate naknada za službena putovanja, i druge poslove iz svoje nadležosti, obavlja poslove arhiviranja dokumentacije te postupa po nalogu Kolegija direktora.

Odjeljenje za materijalno - finansijsko poslovanje

  • izrađuje pravilnike, uputstva i planove iz oblasti materijalno - finansijskog poslovanja;
  • priprema prijedloge budžetskih sredstava potrebnih za rad Instituta;
  • sastavlja izvještaje i analize finansijskog poslovanja Instituta;
  • prati realizaciju finansijskih planova;
  • vrši izradu periodičnih i završnih računa;
  • priprema i vodi knjigovodstvena dokumenta za knjiženje i vrši upis u poslovne knjige;
  • vrši internu reviziju finansijskog poslovanja;
  • vodi evidencije o doniranim, poklonjenim i na drugi način dobijenim finansijskim sredstvima od strane građana i pravnih osoba;
  • vodi evidencije o ulazno-izlaznim finansijskim dokumentima;
  • vodi registre naloga za knjiženje;
  • vodi knjige osnovnih sredstava i kontiranje dokumentacije osnovnih sredstava, te obračunavanje amortizacije i revalorizacije;
  • vrši nabavku osnovnih sredstava, uredskog i drugog materijala potrebnog za rad Instituta u skladu sa Zakonom o javnim nabavama;
  • pribavlja gotovinska sredstva i vrši isplate po putnim nalozima za službena putovanja, kao i isplate plaća i drugih primanja zaposlenika;
  • vrši trezorsko poslovanje;
i vrši druge poslove po nalogu šefa Sektora i Kolegija direktora.